༒ The sky is never cloudy ༒

༒ The sky is never cloudy ༒

´♥ جملات و نوشته های دوستانه ♥`
༒ The sky is never cloudy ༒

༒ The sky is never cloudy ༒

´♥ جملات و نوشته های دوستانه ♥`

آسوده...

هنوز هم حوالی خوابهای شبانه ام پرسه میزنی...


دیر وقت است...


آرام بگیر...


بگذار یک امشب را آسوده بخوابم...


حقیقت...

گاهی یک حقیقت را کشف میکنی...


گاهی یک حقیقت را میبینی...


گاهی یک حقیقت را میخوانی...


گاهی یک حقیقت تو را نابود می کند...


اما من...


کشف کردم... دیدم... خواندم... نابود شدم...


R.AD


آرام آرام...

سووووووووووووووووووووت می کشد...

آسایشم را گرفته...

دست سوت قطار را هم از پشت بسته...!

سرم را می گویم...

این حقایقی که بر سرم فرود می آیند...

در آینده ای نزدیک جانم را خواهند گرفت...

آرام آرام...


R.AD


غم و لبخند...

درد...

خستگی...

غم...

اشک...

بلاتکلیفی...

کلافگی...

سردرد...

یعنی...

غم تو نگاه دوستتو ببینی و لبخند روی لبشو اما هیچ غلطی نتونی بکنی...


R.AD


واسه من...

توی آسمون دنیا...

هرکسی ستاره داره...

چرا وقتی نوبت ماست...

آسمون جایی نداره...؟!

واسه من...

واسه من تنهایی درده...

درد هیچ کسو نداشتن...

هر گل پژمرده ای رو...

تو کویر سینه کاشتن...

دیگه باور کردم اینو...

که باید تنها بمونم...

تا دم لحظه مردن...

شعر تنهایی بخونم...

مثل گرگ...

ﻣﯿﮕﻦ ﮔﺮﮒ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻩ ﺯﯾﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻭ ﺯﺧﻤﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻣﯿﮑﺸﻮﻧﻪ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﺟﺎﺩﻩ ... ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮐﺴﯽ ﮐﻤﮑﺶ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺯﺧﻤﺶ ﻫﺎﺷﻮ ﺑﺒﻨﺪﻩ ... ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﮐﺴﯽ ﯾﻪ ﮐﺎﺳﻪ ﺁﺏ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺟﻠﻮﺵ ... ﻓﻘﻂ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﺰ ﮐﻨﻪ ﻭ ﺑﺎ ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺴﺎﺯﻩ ﺑﺮﻩ ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﺶ ﺳﻨﮓ ﻧﺰﻧﻪ !!! ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ؟؟ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﯽ ﺭﺳﻮﻧﻢ ﺍﻭﻧﻮﺭ ﺟﺎﺩﻩ ... ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻨﯽ ... ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺣﺎﻟﻤﻮ ﺑﭙﺮﺳﯽ ... ﯾﺎ ﺯﺧﻤﺎﻣﻮ ﺑﺒﻨﺪﯼ ... ﻓﻘﻂ ... ﻓﻘﻂ ﺍﻭﻥ ﺳﻨﮕﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻣﺸﺘﺖ ﻗﺎﯾﻢ ﮐﺮﺩﯼ ﯾﺎ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺯﻣﯿﻦ ﯾﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺑﺰﻥ ﻭﺑﻌﺪﺵ ﺑﺮﻭ !!! ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻢ ﺭﻓﯿﻖ ... ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼﮐﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﭘﺎﺷﻢ...!!!