༒ The sky is never cloudy ༒

༒ The sky is never cloudy ༒

´♥ جملات و نوشته های دوستانه ♥`
༒ The sky is never cloudy ༒

༒ The sky is never cloudy ༒

´♥ جملات و نوشته های دوستانه ♥`

از زندگی آموختم...


از زندگی آموختم . . .


هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست . . .


آموختم . . .


از آدمها بت نسازم . . .


آموختم . . .


اگر به من حسادت میکنندحتما از آنها برترم . . .


آموختم . . .


خنده بعضی ها از گریشون غمناک تره . . .

 

  آموختم . . .


تلافی کردن از انرژی خودم می کاهد . . .


آموختم . . .


کم آوردن قسمتی از زندگیست . . .


آموختم . . .


هر چه می خواهد دل تنگت ساکت کسی درک نخواهد کرد . . .


آموختم . . .


که گاهی وقتها هیچ واژه ای آرامت نمیکند . . .


آموختم . . .


به بودنها دیر عادت کنم و به نبودنها زود آدمها نبودن را بهتر بلدند . . .


آموختم . . .


گاهی از زیاد نزدیک شدن فراموش می شوی . . .


آموختم . . .


گاهی یک کلمه پتک است و تمام وجود من از شیشه . . .

آموختم . . .


تا با کفش کسی راه نرفتم راه رفتنش را قضاوت نکنم . . .


آموختم . . .


گاهی برای بودن باید محو شد . . .


آموختم . . .


دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند . . .


آموختم . . .


از کم بودن نترسم اگر کم باشم شاید ولم کنن ولی زیاد باشم حیفم میکنن . . .


آموختم . . .


فیتیله احساسات پایین بالا باشه آدمها هوا برشون میداره . . .


آموختم . . .


برای شناخت آدمها یکبار بر خلاف میلشان عمل کنم . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.